Palvelut

Yksittäinen treenikerta

Yksittäinen treenikerta kestää 60 minuuttia. Tapaamisen aikana voidaan esimerkiksi käydä läpi tekniikkaa, harjoittaa liikkuvuutta, testata kunnon eri osa-alueita tai tehdä yhdessä toiveidesi mukainen treeni.

Valmennukset

Valmennus suunnitellaan yksilöllisesti sinun taustasi ja tavoitteitasi huomioiden. Jos olet liikuntaharrastuksesi alussa, valmennuksessa keskitytään enemmän uuden elämäntavan omaksumiseen ja muutoksen tekemiseen turvallisesti ja pitkäjänteisesti, niin että terveellinen elämäntapa jatkuu myös alkuinnostuksen jälkeen.

Jos liikunta ja terveeliset elämäntavat kuuluvat jo elämääsi, keskitytään valmennuksessa heikkouksiesi kehittämiseen ja treenisi tehostamiseen ja monipuolistamiseen. Usein ihmisellä on tapana unohtua rutiineihin ja omalle mukavuusalueelleen, varsinkin liikunnan osalta. Koska kroppa tottuu ärsytykseen, saattaa kehityksesi junnata paikoillaan, jolloin on tärkeä saada uusia liikkeitä, rytmiä ja ideoita tekemiseen.

Valmennusohjelmat sopivat sinulle myös jos treenaat kohti suurempaa tavoitetta, haluat kilpailla jossain lajissa tai tukea liikunnalla, ruokavaliolla ja kehonhuollolla oman lajisi harrastamista. Vamennus on räätälöity sinun tarpeisiisi ja voit keskittyä täysillä tekemiseen. Valmennus voidaan teemoittaa toiveidesi mukaan.

Ravintovalmennus

Ravintovalmennuksessa ja ruokavalioanalyysissa tarkastellaan ruokapäiväkirjan ja haastattelun perusteella saatko syömästäsi ruoasta tarvittavat ravintoaineet ja onko ruokavaliosi tasapainossa energian tarpeeseesi nähden. Saat vinkkejä ja ohjeita kuinka syödä paremmin ja järkevämmin. Ravintovalmennukseen kuuluu lisäksi ruokavalioosi sopivia reseptejä ja valmiit kauppalistat.

Vinkki! Ravintovalmennus on erinomainen tapa aloittaa elämäntapamutos, jos koet että aikasi ja energiasi eivät tällä hetkellä riitä vielä liikunnan lisäämiseen. Syömällä oikein saat aineenvaihduntasi käyntiin, annoskoot haltuun ja painon putoamaan.


Teemakurssit

Painonnostokurssi

Kurssilla käydään läpi tempaus, rinnalle- ja maastavedot, työnnöt, kyykyt ja muut painonnostoon liittyvät tukiliikkeet sekä liikkuvuusharjotteita. Yksi tapaaminen kestää 90 minuuttia.

Golf -kurssi

Golf lajina vaatii pelaajalta roppakaupalla tekniikkaa ja taitoa. Moni kuitenkin unohtaa, että fyysiset ominaisuudet kuten kestävyys, koordinaatio, liikkuvuus, voima ja tasapaino ovat suuressa roolissa tuloksekkaassa ja turvallisessa harrastamisessa. Golfin pelaaminen itsessään ei juurikaan kehitä näitä osa-alueita ja siksi niitä kannattaa harjoittaa erikseen. Fyysisiä ominaisuuksia kehittämällä saada lisää tehoja ja mittaa lyöntiin, parannetaan kestävyyttä, ylläpidetään toimintakykyä ja lisätään aktiivisia pelivuosia.

Valmennusryhmät

Valmennusryhmiin voit ilmoittautua yksin tai kaverin kanssa. Valmennusryhmän teemasta riippuen kokoonnutaan yhteistreeneihin kerran tai kaksi viikossa. Vuoden 2018 valmennusryhmistä ilmoitetaan tällä sivustolla kevään aikana.
Tulossa mm. ulkotreeniryhmä ja painonpudotusryhmä. Voit ilmoittaa kiinnostuksesi ryhmävalmennukseen sähköpostitse tai sivujen yhteydenottolomakkeen kautta, jolloin saat suoraan sähköpostiisi tiedot kun ryhmät jukaistaan.

YRITYKSILLE JA YKSITYISRYHMILLE:

Ota yhteyttä ja kerro tarpeesi. Oli kyseessä sitten ryhmävalmennus, yksittäinen tunti, virkistyspäivä tai polttarit. Mietitään yhdessä teille sopiva valmennuskokonaisuus.